مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-16اقتصادي

فارس من| چرا کرایه ها در ایام اربعین گران می شود؟


هزینه مصوب وسایل حمل و نقل عمومی از اتوبوس تا پروازهای اربعین در روزهای گذشته اعلام شده است و برخی نسبت به بالا بودن کرایه ها گلایه دارند، اما چرا قیمت بلیت اتوبوس و پرواز در ایام اربعین گران می شود؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: هر ساله میلیون ها ایرانی برای زیارت اربعین به عراق می روند و با زائران کشورهای مختلف هم قدم می شوند.

مسیر اصلی برای پیاده روی اربعین از نجف تا کربلاست و زائران پس از زیارت حرم علوی در نجف، مسیر را عمود به عمود طی می کنند تا به حرم حضرت عباس و امام حسین علیهماالسلام در کربلا برسند.

95 درصد زائران اربعین زمینی به عراق می روند حدود 95 درصد زائران از طریق مرزهای زمینی و پنج درصد از طریق هوایی به عراق سفر می کنند و با توجه به محدودیت در وسایل حمل و نقل عمومی از اتوبوس ها و قطار تا هواپیما، ستاد اربعین خواسته تا افراد با خودرو شخصی به سوی مرزها بروند.

البته به دلیل دوری مسیر، شاید برخی قصد سفر با وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس را برای رسیدن به مرز داشته باشند.

اما آیا سفر با اتوبوس یا حتی قطار  برای همه زائران ممکن است؟ برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس نسبت به قیمت های پرواز یا حتی بلیت اتوبوس اربعین گلایه داشتند و خواستار تسهیل شرایط برای زیارت زائران ایام اربعین و کاستن هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا کرایه ها در ایام اربعین گران می شود؟

فارس من| چرا کرایه ها در ایام اربعین گران می شود؟